ForumsSearch



Search results for "Posted by Manuel.Calderón"
Author Message
Manuel.Calderón

Posted Jul 29, 2018 in: New UI Skin
Score: 0
A few days ago I read this information.


"Google, Mozilla, and Opera have pulled a browser extension with more than two million downloads after it was caught tracking every website its users visited—and sending the data to a remote server.

The Stylish extension allowed users to customize the look and feel of websites in a variety of ways. Among other things, it could remove clutter such as Facebook or Twitter news feeds, change normal pictures to black-and-white manga images, and change black-on-white site themes to white-on-black themes. Starting this year, Stylish started performing these useful functions at a high price: according to software engineer Robert Heaton, the extension started sending users’ complete browsing activity back to its servers by default, along with a unique identifier that in many cases could be used to correlate email addresses or other Internet attributes belonging to those users.

An updated Stylish privacy policy disclosed that the extension collected browsing histories. The version published in May, for instance, said that the information included “standard web server log information (i.e., web request) as well as data sent in response to that request, such as URL used, Internet Protocol address (trimmed and hashed for anonymization), HTTP referrer, and user agent.” Various articles from January, 2017, also noted the tracking but, citing a new owner of the extension, these articles said it would be anonymous. (This despite the fact that many URLs, particularly when stored in large quantities over a long period of time, can make it painfully obvious which individual is viewing them.)"

https://arstechnica.com/information-technology/2018/07/stylish-extension-with-2m-downloads-banished- for-tracking-every-site-visit/
Manuel.Calderón

Score: 0
+1, no blog no news since April.
Manuel.Calderón

Posted Sep 22, 2016 in: Adjuntos desde google drive
Score: 0
Hola

Cuando utilizo la opción de adjuntar un documento de google drive que esta en en el formato de google docs, Toodeldo me parece que descarga el documento y lo convierte al formato .docx

Mi consulta es que si es posible que no lo descargue y más bien adjunte la dirección del documento ya que la idea es que se mantenga en línea siempre?


Si no es posible cuál sería una opción rápida y practica de adjuntar un google docs a una tarea?

Ya que compre la opción gold especialmente para utilizar estar opción.


Gracias,


This message was edited Sep 22, 2016.
Manuel.Calderón

Posted Apr 01, 2016 in: Android Update 5.8
Score: 0
Donde puedo ver las novedades de la versión beta.

Gracias.
Manuel.Calderón

Posted Sep 18, 2015 in: Problema con Suscripción
Score: 0
Hola Sabina

Realice el primer pago por paypal y me llego el comprobante a mi cuenta de corrreo sin embargo no se reflejaban los cambios en Toodledo.

Posteriormente ingrese a mi cuenta de paypal y no se reflejaba el pago realizado, entonces decidí realizar un segundo pago y en ese momento se aplicaron los cambios en Toodledo.

Hoy reviso mi cuenta de paypal y tengo dos rebajos de 14.99 que procede en este caso?

Gracias,
Manuel.Calderón

Posted Sep 17, 2015 in: Problema con Suscripción
Score: 0
El problema es que al no reconocer mi pago realizado, me dice que no tengo permitido crear un tiquete de soporte.
Manuel.Calderón

Posted Sep 17, 2015 in: Problema con Suscripción
Score: 0
Buenas tardes:

Hoy compre una suscripción Silver pero no se reflejan los cambios en mi cuenta.

Gracias,